Ekonomia międzynarodowa: analiza teorii handlu międzynarodowego.
Wytwórczość, opakowanie oraz oznaczenie to baza sprzedaży towaru na rynku. PieczÄ™towanie polega na przyklejaniu na konkretne artykuÅ‚y oznaczeÅ„ informujÄ…cych o marce, jakoÅ›ci i walorach tegoż towaru. NiesÅ‚ychanie ważne jest wyrobienie sobie porzÄ…dnej opinii na temat naszej idealnej marki, wtenczas klienci rozróżniajÄ… jej etykietÄ™ oraz wybierajÄ… skonstruowany przez nas towar. Dlatego tak istotne jest posiadanie swojego wskazanego wizerunku i etykietowanie artykułów należących do jednego producenta. Etykietowanie Å›wiadczy stworzony przez nas towar i nadaje mu innowacyjny oraz niestereotypowy charakter, nie można go pomylić z niczym innym – w tym pomoże ANCHOR. Etykietuje siÄ™ wszystkie towary spożywcze, odzież, buty, auta, sprzÄ™t agd oraz tego rodzaju produkty. Etykietka poza przyciÄ…gniÄ™ciem klienta do sÅ‚ynnej firmy czy też sklepu informuje nas o bazowych zaletach i funkcjach danego towaru. Etykieta powinna zawiadamiać nas o nazwie fabrykanta, miejscu produkcji, w przypadku artykułów spożywczych o wartoÅ›ci odżywczej i terminie użytecznoÅ›ci do spożycia. JeÅ›li natomiast chodzi o sprzÄ™t elektroniczny, etykieta informować powinna i parametrach energetycznych i innych zaletach produktu.
3. Poradnik
4. Blog
5. Kliknij dla szczegółów